آیدلر

آیدلر چیست و چه کاربردی دارد؟

نحوه استفاده از این قطعه به چه صورت است؟

قیمت این محصول چقدر است و چگونه میتوانیم آن را تهیه کنیم؟

برای پاسخ به این سوالات این نوشته را تا انتها دنبال کنید.

خرید آیدلر

برای خرید این محصول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت میتوانید از سایت اخوان هیو اقدام کنید. در این سایت علاوه بر این محصول، محصولات دیگری اعم از درام پولی، پایه آیدلر و درام پولی با جوش زیر پودری موجود و آماده خرید شما هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک ها کلیک کنید.

ایدلر قطعه ای صنعتی است که در تعداد زیادی از کارخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد. نام دیگر این قطعه رولیک است و همانطور که از نامش پیداشت، ظاهری شبیه رول یا غلطک دارد. رولیک ها از دو طرف به یک پابه نگهدارنده وصل میشوند. در ابتدا و انتهای نوار نقاله دو عدد رولیک نصب میشود و نوار نقاله ها (و یا قطعات مشابه) روی آنها تنظیم میشود. در ادامه چرخش رولیک ها باعث حرکت و ادامه کار نوار نقاله ها میشود.

بدیهی است که هرچه طول رولیک ها بیشتر باشد، میتواند وزن بیشتری تحمل کند و نوار نقاله هایی با وزن و طول بیشتر را به حرکت در بیاورد.

جنس رولیک میتواند با توجه به کاربرد آن لاستیکی یا فلزی باشد. اگر نیاز باشد تا قطعات کارخانه در برابر مواد شیمیایی مقاوم باشند، توصیه میشود از نوع لاستیکی رولیک استفاده شود. در عین حال هرچه نوار نقاله سنگین تر و طویل تر باشد، توصیه میشود از آیدلرهایی با جنس فلزی با مقاومت بیشتر استفاده شود.

از مهم ترین نشانه های خرابی رولیک، پوسته پوسته شدن سطح آن است. توصیه میشود در صورت مشاهده پوسته پوسته شدن سطح رولیک، در اولین فرصت نسبت به تعویض آن اقدام کنید. زیرا در صورت بروز مشکل در عملکرد رولیک و نوار نقاله، بقیه قطعات کارخانه نیز دچار مشکل خواهند شد.

قیمت آیدلر

قیمت این محصول به دلیل نوسانات قیمت ارز و همچنین نوسانات قیمت مواد اولیه، ثابت نیست و به همین دلیل شرکت اخوان هیو از درج قیمت دقیق محصولات معذور است. جهت استعلام دقیق قیمت و ثبت سفارش خود، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیدلر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیدلر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفده =